Cousa de Meigas >> Subscríbete agora! »

A escenografía no cine de terror

    
Todas as películas non serían como as coñecemos, non poderían contarnos unha historia adecuadamente, se non fose grazas ao equipo de escenografía. A cor, a maquillaxe, o atrezzo, o deseño dos escenarios, son unha arte difícil que condiciona todo o metraxe. Ás veces non se trata de adornar unha escena, senón de eliminar o maior número de elementos. Así pois, no cine de terror, esta ocupación ten unha gran importancia. Ata que o equipo de dirección de arte non acabou o seu traballo, non se pode empezar a filmación da película.

    
Todas as películas non serían como as coñecemos, non poderían contarnos unha historia adecuadamente, si non fose grazas ao equipo de escenografía. A cor, o maquillaxe, o atrezzo, o deseño dos escenarios, son unha arte difícil que condiciona todo o metraxe. Ás veces non se trata de adornar unha escena, senón de eliminar o maior número de elementos. Así pois, no cine de terror, esta ocupación ten unha gran importancia. Ata que o equipo de dirección de arte non terminou o seu traballo, non se pode empezar a filmación da película.

Moitos recordan o terror de películas como "O Conxuro" ou "Frankestein"; os monstros do cine de terror foron sempre feos porque encarnan o mal e polo tanto son a antítese da beleza e a bondade. A deformación e a fealdade son un arduo traballo de maquillaxe e extensións, que aínda que hoxe en día se apoia con deseños 3d, aínda se pon en práctica. Calquera erro -por ínfimo que sexa- pode restar credibilidade á imaxe e non transmitir as emocións necesarias.

Moitos recordan, o terror que deron películas como O Conxuro ou Frankestein; os monstros do cine de terror foron sempre feos porque encarnan o mal e polo tanto son a antíteses da beleza e a bondade. A deformación e a fealdade son un arduo traballo de maquillaxe e extensións, que aínda que hoxe en día apóiase con deseños 3d, aínda se pon en práctica. Calquera erro -por ínfimo que sexa- pode restar credibilidade á imaxe e non transmitir as emocións necesarias.

​Imposible recordar a cor vermella presente na película "O Resplandor"; cor potente que relacionamos a miúdo co sangue, ou os tétricos cores azuis acompañados con negro e ausencia de luz, na noiva cadáver. No terror, utilízanse as cores predominantemente polos seus efectos psicolóxicos no espectador, e non tanto por motivos pictóricos ou simbólicos.

Imposible recordar a cor vermella presente na película O Resplandor; cor potente que relacionamos a miúdo co sangue, ou os tétricos cores azuis acompañados con negro e ausencia de luz, na noiva cadáver. No terror, utilízanse as cores predominantemente polos seus efectos psicolóxicos no espectador, e non tanto por motivos pictóricos ou simbólicos.

Extensións falsas, cabelos tinguidos, sangue artificial e maquillaxes capaces de engadir ou restar anos segundo as esixencias do guión dependen deste equipo e atopámolo moi a miúdo en todas as nosas películas favoritas. É inevitable destacar a escenografía de "El Aro" onde o gran traballo de deseño do personaxe de Samara provoca terror por si mesmo. Con coidado tratamento do seu vestiario e maquillaxe, e as cores azuis escuras utilizadas na historia, fan que provoque pesadelos sen necesidade de "sustos repentinos".

Extensións falsas, cabelos tinguidos, sangue artificial e maquillaxes capaces de engadir ou restar anos segundo as esixencias do guión dependen deste equipo e atopámolo moi a miúdo en todas as nosas películas favoritas. É inevitable destacar a escenografía do Aro onde o gran traballo de deseño do personaxe de Samara provoca terror por si mesmo. Con coidado tratamento do seu vestiario e maquillaxe, e as cores azuis escuros utilizados na historia, fan que provoque pesadelos sen si queira necesitar "sustos repentinos".

Queres unirte á miña comunidade?

Si, quero!

Subscríbete agora e recibe todas as novidades cada semana.

Colle a túa vasoira e a voar!

Acerca del autor

EquipoCousaDeMeigas